Innowacje

INNOWACJE PRZYJAZNE ŚRODOWISKU

INNOWACYJNOŚĆ stanowi główną wartość w firmie AQUAEL. Innowacyjne pomysły jej pracowników, pozwalają sukcesywnie rozszerzać ofertę o wyroby, które cieszą się zaufaniem akwarystów na całym świecie.

W ciągu ostatnich pięciu lat AQUAEL wprowadził na rynek szereg unikalnych produktów, takich jak nietłukące się grzałki, filtry kanistrowe z zewnętrzną pompą zasilającą, krewetkaria oraz kompletne zestawy do akwarystyki morskiej.

W firmie wdrożono specjalny Program Badawczo-Rozwojowy AQUAEL INNOWACJE. Dzięki niemu wprowadzane są serie produktów, które wyprzedzają teraźniejszość. Program AQUAEL INNOWACJE wzmacnia wszystkie oddziały firmy w pracach nad kreowaniem nowych, niepowtarzalnych produktów. W ramach Programu usystematyzowano działania w zakresie badań, rozwoju oraz standardy wprowadzania na rynek nowego asortymentu.

AQUAEL oferuje Klientom na całym świecie produkty, które wyznaczają nowe kanony w zakresie parametrów technicznych, cech użytkowych oraz wzornictwa. Dzięki Programowi powstały m. in. pierwsze na rynku zestawy akwariowe LEDDY z pokrywami oświetleniowymi, w których wykorzystano najnowocześniejszą energooszczędną technologię diod LED. Listwy ledowe LEDDY są też dostępne samodzielnie – mogą zastąpić tradycyjne świetlówki T5 oraz T8 i mają trzy opcje montażu (3 w 1).

Owocami Programu AQUAEL INNOWACJE są też grzałka COMFORTZONE GOLD, której styki termostatu pokryto warstwą złota co gwarantuje najwyższą trwałość tej grzałki, a także supercichy napowietrzacz akwariowy OXYPRO. Ostatnim osiągnięciem programu AQUAEL INNOWACJE jest zestaw REEF MASTER XL.

Jak twierdzi Janusz Jankiewicz, prezes AQUAEL – „Każda innowacja, która pozwala na wyprzedzenie konkurencji, to szansa na zyskanie nowych klientów. Tylko w ten sposób można utrzymać swą pozycję na rynku i zapobiec zmniejszaniu obrotów. Wiele firm zachodnich, które zrezygnowały z wprowadzania nowych rozwiązań przeżywa obecnie problemy. To właśnie trudne okresy gospodarcze takie jak teraz, są najlepszym sprawdzianem siły danej marki. Obronną ręką wyjdą z nich tylko ci, którzy potrafią dostrzegać potrzeby swoich odbiorców i zaspokajać je, zanim uczynią to inni. I to jest właśnie nasz cel!".

Copyright © 2017 Aquael